marți, 27 noiembrie 2012

Lansare de carte la Oradea


Scurt dialog între o doamnă orădeancă, trăitoare în Italia:

Lucky, doresc să particip la lansare de carte – EPIGRAME - doresc detalii şi penultima 
aparitie (Sonete). Am fost foarte prinsă cu treburile mele, dar nu lipsesc în 6 noiembrie
şi sper să putem vorbi puţin... Te rog scrie-mi amănunte, eu nu ştiu cum merg treburile 
pe aici. Multumesc! şi LA MULŢI ANI!

şi Lucian Munteanu: 
Mulţumesc pentru urare! Dragă Simona, o lansare de carte la Oradea, cum va fi cea    de marţi 6 nov. orele 17:00 la Barou, lângă Palatul de justiţie, se desfăşoară cam aşa: după câteva scurte alocuţiuni, care vor lăuda CARTEA, ba şi pe autor (adesea spre disperarea con-fraţilor , linioara nu este întâmplătoare!), se vor alege apele de uscat... Pe uscat, va rămâne autorul care va scrie dedicaţii pe cărţile cumpărate. Restul participanţilor se vor grupa în "bisericuţe" fiecare cu câte un pahar de pălincă, mâncare, apoi vin (roşu şi alb) de cea mai bună calitate. Evident că vor fi criticate - fără milă - organizarea, autorul sub toate aspectele, cartea: "ce, ăsta-i titlu?" "... în poza de pe coperta a IV-a arată oribil!", "oricum nu seamănă a literat!" În timp ce consumă "protocolul" mai apare şi câte o zvâcnire de umor involuntar: "cartea asta mă face să râd...!"
Nota bene: Titlul cărţii care va fi lansată este EPIGRAME(!)
Te aştept!

Un comentariu: